Masakrablog rowerowy

informacje

button stats bikestats.pl button stats bikestats.plbutton stats bikestats.plbutton stats bikestats.pl

button stats bikestats.pl Szybki serwis rowerowy reBike.pl

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy masakra.bikestats.pl

linki

Sierpień, 2009

Załatwianie...

Niedziela, 30 sierpnia 2009 | dodano:31.08.2009Kategoria Cross
Km:30.00Km teren:0.00 Czas:km/h:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Cyco Fitness
Różne takie. Szczerze, to nie pamiętam gdzie to jeździłam. W każdym razie po mieście tu i tam. :)

Rajd Rowerowy w Bieszczady- Dzień 3

Niedziela, 23 sierpnia 2009 | dodano:24.08.2009Kategoria Cross, Moje zdjęcia
Km:70.00Km teren:0.00 Czas:04:18km/h:16.28
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Cyco Fitness
Już pierwszego dnia była mowa o tym, że nasz przewodnik wróci wcześniej do Rzeszowa. Pojechał więc on i dwaj kumple (Adrian i Andrzej) z samego rana do wsi Czarna, by wsiąść w PKS-a i pojechać do najbliższego większego miasta i wrócić. Niestety nie wszyscy kierowcy są tak mili, żeby pozwolić na przejazd z rowerami... Jednak byli w Rzeszowie o 15.
Wcześniej ja, Pawełek, Brygida i Kuba pakowaliśmy się i przygotowywali do wyjazdu. Wyruszaliśmy ok. 9 rano z Polany w stronę Polańczyka. Tam przerwa na pyszne pierożki :) Następnie nad Solinę i na zaporę. Strasznie dużo ludzi... Ledwo można przejść, a co dopiero mówić o poruszaniu się rowerem... Mijaliśmy parę grup rowerzystów na kolarkach :) Jechaliśmy w stronę Leska, by zobaczyć i której jest jakiś PKS do Rzeszowa. Jednak stwierdziliśmy, że pojedziemy do Sanoka i wsiądziemy w pociąg. Przynajmniej będziemy mieć pewnośc, że wpuszczą nas ;) Jechaliśmy prawie całą drogę w deszczu. Nie było zbyt przyjemnie, ale źle też nie było ;) Nawet najgorsze podjazdy nie okazały się takie straszne. Gdyby tylko nie ten deszcz... Ruszyliśmy pociągiem o 17.54 (czy jakiś tak nie pamiętam). Ok. godziny 21.35 byliśmy już na miejscu.
Rajd strasznie mi się podobał. Jestem z siebie dumna, że takie tereny zaliczyłam moim rowerem i z moja kondycją :D

Za mgłą... © Masakra

Sobota, 22 sierpnia 2009 | dodano:24.08.2009Kategoria Cross, Moje zdjęcia
Km:52.44Km teren:38.00 Czas:03:55km/h:13.39
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Cyco Fitness
Nie mieliśmy się gdzie spieszyć, bo planowana trasa nie była zbyt długa. Spokojnie do 10 się zbieraliśmy. Czekaliśmy na Adriana, który miał do nas dojechać. Ruszyliśmy ok 10:30 z bacówki.

Trasa mniej więcej była taka: Bacówka pod Jaworzcem- Rezerwat Krywe- Rezerwat Hulskie- Sękowiec- Polana. Wzdłuż niebieskiego szlaku.

Wieczorem, po rozpakowaniu się, umyciu itd, pojechaliśmy do sąsiedniej wsi Chrewt, w poszukiwaniu jakiejś knajpy czy baru. Jednak nic nie było... Zajrzeliśmy tylko na kąpielisko. Wróciliśmy do Polany i tam w bardzo fajnym barze zjedliśmy bardzo przyzwoitą obiado-kolację :)

Widok na San © Masakra

Piątek, 21 sierpnia 2009 | dodano:24.08.2009Kategoria Cross, Moje zdjęcia
Km:69.85Km teren:50.00 Czas:05:10km/h:13.52
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Cyco Fitness
Pierwszy mój tego typu rajd :) Wraz ze znajomym przewodnikiem PTTK panem Marcinem i znajomymi (Brygidą, Kubą, Adrianem, Andrzejem i moim Pawłem:) ) zorganizowaliśmy wyjazd w Bieszczady na rowerach.
Początek:
-Zbiórka na dworcu PKS w Rzeszowie o 5:15, planowany odjazd autobusu to 5:35, aczkolwiek spóźnił się parę minut. Adrian i Andrzej też się spóźnili, ale to nawet dobrze, bo do autobusu weszło tylko 4 rowery. Pan kierowca miły i pozwolił nam jechać. Reszta czekała na następny autobus, który miał być za jakieś pół godziny- okazał się to mały bus ;) Czekali i pojechali następnym o 8. My tymczasem dojechaliśmy do Ustrzyk Górnych, a stamtąd dojechaliśmy pod pole namiotowe w Bereżkach i 2 godziny czekaliśmy na tamtą grupę.

Planowane było zrobienie jakiś 50 km w ten dzień, ale oczywiście zawsze wychodzi więcej... Planowana trasa (tak mniej więcej):
Niebieskim szlakiem: Ustrzyki Górne- Pszczeliny- Dwernik- Nasiczne- Zatwarnica- (czarym szlakiem) Bacówka pod Jaworzcem.

Między czasie kumpel Adrian miał problem z rowerem... Musiał pojechać do Ustrzyk Dolnych do sklepu rowerowego. Spłukał się biedak kompletnie z kasy, bo musiał kupić nowe koło. Nie dojechał do nas na noc i spał gdzieś na sianku z kotkami i pająkami w stodole za 5 zł ;) Przyjechał na drugi dzień.

Rowery w autokarze © Masakra

Poniedziałek, 17 sierpnia 2009 | dodano:19.08.2009Kategoria Cross
Km:30.00Km teren:0.00 Czas:km/h:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Cyco Fitness
Jazda tu i tam i z powrotem :) W końcu znalazłam licznik...

Strzyżów

Sobota, 15 sierpnia 2009 | dodano:16.08.2009Kategoria Cross, Moje zdjęcia
Km:79.74Km teren:10.00 Czas:04:20km/h:18.40
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Cyco Fitness
Sobotnio- świąteczny wypad do Strzyżowa. Pogoda idealna. Nie gorąco, niskie ciśnienie, zero wiatru. Jak dla mnie to tylko troszkę za dużo górek ;) Ale trzeba się wyrobić... Nawet nie wiedziałam, że tam tyle górek jest ;p