Masakrablog rowerowy

informacje

button stats bikestats.pl button stats bikestats.plbutton stats bikestats.plbutton stats bikestats.pl

button stats bikestats.pl Szybki serwis rowerowy reBike.pl

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy masakra.bikestats.pl

linki

Uczelniany tydzień

Czwartek, 21 marca 2013 | dodano:22.03.2013Kategoria Romet
Km:59.00Km teren:0.00 Czas:km/h:
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Romet Arizona - dojazdowy
Jak tak tym śniegiem nawaliło, to każda jazda była cięższa i dłuższa niż zwykle. Spóźniłam się na zajęcia, starałam się omijać pieszych, by im krzywdy nie zrobić oponą z kolcami, trzymałam równowagę, by się na nikogo nie wywrócić, tłukło po śniegu bardzo, przeklinałam ten śniegi te chodniki i tych drogowców i dziwiłam się, po co do cholery ja się tak męczę... Oto jest pytanie. Mam nadzieje, że co mnie nie zabije to mnie wzmocni, może choć trochę. Nie oczekuje efektów w postaci świetnie opanowanej techniki jazdy w śniegu, co mi da lepszą koordynacje w terenie, ale może chociaż będę odważniej jeździć w terenie. Mnóstwo razy wstrzymywałam oddech jadąc po śniegu, a to żebym się nie wywróciła, a to pytałam się siebie: "Przejadę to? O masakra! Jeeee udało się :D" Ubity, dziurawy od butów śnieg nie jest zbyt przyjemny do jazdy, więc każdą przejechaną stresującą sytuacją cieszyłam się jak głupia :P Przynajmniej nawet w taką pogodę wiem, że daje radę, czasami z trudem, ale jednak. Trzeba się hartować, bo już niedługo będę miała więcej kilometrów do przejechania, by dostać się na uczelnie, czy w ogóle do miasta. Nie będę miała takiego komfortu jak teraz, że jak nie ma pogody nagle to wsiadam w autobus i jadę. Komunikacja na wsiach nie taka częsta niestety.
Muszę być twarda a nie miętka ;)