Masakrablog rowerowy

informacje

button stats bikestats.pl button stats bikestats.plbutton stats bikestats.plbutton stats bikestats.pl

button stats bikestats.pl Szybki serwis rowerowy reBike.pl

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy masakra.bikestats.pl

linki

Akademickie Mistrzostwa Podkarpacia

Piątek, 27 kwietnia 2012 | dodano:27.04.2012Kategoria Cross, Moje zdjęcia
Km:43.50Km teren:2.50 Czas:02:19km/h:18.78
Pr. maks.:48.80Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Cyco Fitness
Impreza odbyła się w okolicach Centrum Turystyki i Rekreacji WSIiZ w Kielnarowej.
Razem z Michałem pojechaliśmy na miejsce rowerami, w ramach rozgrzewki :)
Na miejscu byliśmy już ok. 8:40, a wszystko i tak się przesunęło w czasie.
Trasa jaką miałam do objechała to 5 km, czyli 6 okrążeń wokół budynku. Do końca nie wiem, na którym miejscu jestem, ale gdzieś tak 5-6, z tego co zdołałam usłyszeć. Liderką niezmiennie była Ewelina Szybiak.
Dystans mężczyzn wynosił 10 km, mieli nieznacznie dłuższą trasę i 8 okrążeń.

Dzięki koleżance Sylwii mam takie fajne foteczki z trasy ;)

I co śmieszne, dostaliśmy bardzo innowacyjne numery startowe :D
Ekipa UR atakuje :)

Na początku jeszcze mi się śmiać chciało, potem to już tylko "byle do mety" :P

A 25-27 maja jadę na mistrzostwa Polski do Jeleniej Góry. Jakoś abstrakcyjnie dla mnie brzmi... Zupełnie nowa rzecz. Że też mi się tej jazdy zachciało...

A tam zawodniczka- dużo mi brakuje, bo jednak przekonałam się, że jazda turystyczna to nic w porównaniu z tym. Trzeba swoje nawyki z jazdy dalekosiężnej zmienić na siłowe, inaczej to bida :( Ale dzięki za dobre słowa wszystkim :P
masakra
- 20:51 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj
Fajne focie:D zawodniczka z Ciebie pełną gębą ...mogę autograf?:)))
yazoor
- 17:46 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj
gratulacje:) i pozazdrościć Jeleniej!!
Mic
- 23:05 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj
Widzisz jesteś lepsza od Pawła, jego na mistrzostwa Polski nie wzięli ;) A tak na serio extra sprawa i gratulacje.
Sam bym chciał do Jeleniej :P Mam tam niedokończone sprawy... więc nie proszę narzekać tylko się cieszyć.
Petroslavrz
- 21:53 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iadls