Masakrablog rowerowy

informacje

button stats bikestats.pl button stats bikestats.plbutton stats bikestats.plbutton stats bikestats.pl

button stats bikestats.pl Szybki serwis rowerowy reBike.pl

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy masakra.bikestats.pl

linki

Zyndranowa po raz drugi, czyli dzień 1 z 3

Piątek, 19 sierpnia 2011 | dodano:23.08.2011Kategoria Cross, Moje zdjęcia
Km:95.00Km teren:0.00 Czas:05:15km/h:18.10
Pr. maks.:49.70Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Cyco Fitness
Drugi z kolei weekend spędzony w górach. Tym razem wypad był trzydniowy. Koleżanka, która bazuje w Zyndranowej zapraszała nas na następny weekend, więc skorzystaliśmy z okazji, że mamy wolny weekend i pojechaliśmy. Dodatkowo Piotrek (Petroslavrz) też planował wypad na 3 dni i z tego wszystkiego pojechaliśmy razem :)
Niestety Piotrek dołączył do nas dopiero około północy w piątek. Sami dojechaliśmy sobie do Zyndranowej z Pawłem. Tym razem nie chcieliśmy jechać już po raz trzeci przez Jasienice Rosielną i te inne nudne odcinki, więc pojechaliśmy na Krosno. Dla mnie to była duża atrakcja, bo nigdy tamtędy nie jechałam ;)
Niestety jechało się nie najlepiej. Wyjechaliśmy ok. 11, było bardzo gorąco i cały czas mieliśmy wiatr w twarz, nieraz był bardzo mocny. Bardzo mnie ta trasa zmęczyła, niby szosa, ale przez ten wiatr i upał byłam bardzo słaba.
Ogólnie nie ma za dużo zdjęć, bo nic ciekawego nie było :) Tylko te dwa:

W Korczynie:

I jak przystało na absolwentkę Rolnika, każdą okazję mogę wykorzystać na prace :D